ȘCOALA GIMNAZIALĂ „NICU ALBU”

PIATRA NEAMȚ

La nivelul fiecărei unități de învățământ preuniversitar din România funcționează Comisia pentru Evaluarea și Asigurarea Calității educației, în conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Educației nr. 4183 din 04.07.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar și Legii nr. 198 din 04.07.2023 a învățământului preuniversitar.


Regulamentul de organizare și funcționare a comisiei, precum și strategia acesteia este elaborată și aprobată de Consiliul de Administrație al unității de învățământ, după consultarea Consiliului Profesoral, a Consiliului Consultativ al Elevilor și a structurilor asociative ale părinților.


Conducerea operativă a comisiei este asigurată de Director sau de un coordonator desemnat de acesta.

Componența Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității educației în unitățile din învățământul preuniversitar cuprinde:

1-3 reprezentanți ai corpului profesoral, aleși prin vot secret de Consiliul Profesoral;

un reprezentant al sindicatului reprezentativ, desemnat de acesta;

un reprezentant al părinților, în cazul învățământului preșcolar, primar, gimnazial sau liceal;

un reprezentant al elevilor, în cazul învățământului liceal și postliceal;

un reprezentant al consiliului local;

un reprezentant al minorităților naționale, după caz, provenind din corpul profesoral, reprezentanții părinților sau ai elevilor.


Atribuțiile Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității educației sunt:

coordonează aplicarea procedurilor și activităților de evaluare și asigurare a calității, aprobate de conducerea unității de învățământ, conform domeniilor prevăzute la articolul nr. 233 aliniatul (7) din Legea nr. 198 din 04.07.2023 a învățământului preuniversitar;

elaborează anual un raport de evaluare internă privind calitatea educației în unitatea de învățământ, care este adus la cunoștință tuturor beneficiarilor prin afișare sau publicare;

elaborează o strategie care cuprinde cel puțin următoarele direcții: rezultatele învățării, reducerea analfabetismului funcțional, reducerea absenteismului, abandonului școlar și părăsirii timpurii a școlii, precum și promovarea excelenței;

formulează propuneri de îmbunătățire a calității educației.

Informații relevante:


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2022-2023


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2021-2022


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2020-2021


Procedura operațională privind asigurarea accesului la educație pentru elevii care nu dețin dispozitive de conectare la activitățile didactice on-line sau nu au acces la Internet


Procedura operațională privind asigurarea securității datelor personale, cât și a securității on-line


Procedura operațională privind desfășurarea activității didactice on-line


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2019-2020


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2018-2019


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2017-2018


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2016-2017


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2015-2016


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2014-2015


Raportul anual de evaluare internă a calității pentru anul școlar 2013-2014


Raportul anual de evaluare internă a unităţii de învăţământ pentru anul şcolar 2012-2013 Partea a II-a și Partea a IV-a


Raportul anual de evaluare internă a unităţii de învăţământ pentru anul şcolar 2012-2013 Partea I și Partea a III-a


Raportul anual de evaluare internă a unităţii de învăţământ pentru anul şcolar 2011-2012 Partea a II-a


Raportul anual de evaluare internă a unităţii de învăţământ pentru anul şcolar 2011-2012 Partea I și Partea a III-a


Raportul anual de evaluare internă a calităţii educaţiei pentru anul şcolar 2010-2011